piątek, 12 grudnia 2014

Glowni bohaterowie



  • Eleine Carlots Viridesocul 


 ,, W prze­bacze­niu tkwi ma­gia, która uz­dra­wia. W prze­bacze­niu, które da­jesz, a zwłaszcza w tym, które uzyskujesz. " 





  • Trevor Savaric
 
 ,, Czuję, że umieram z sa­mot­ności, z miłości, z roz­paczy, z niena­wiści - ze wszys­tkiego, co może mi zaofe­rować ten świat " 






  •  Natale Voler


,, Życzę ci od­wa­gi, jaką ma słońce,
 które codzien­nie od no­wa wschodzi nad wszelką nędzą świata. "












  • Jason Nielsen 
 ,, In­tymność to trzy­syla­bowy wy­raz na ok­reśle­nie: 
"Oto mo­je ser­ce i dusza, proszę prze­miel je na ham­burge­ra i się roz­koszuj". "
  • Nia de Lenclos 



,, Nie możesz zmienić przeszłości, ale przeszłość zaw­sze pow­ra­ca, żeby zmienić Ciebie. Zarówno twoją te­raźniej­szość jak i przyszłość.  "  



  •  Shawn Lazard 



 ,, W jaki sposób potrafiła być tak delikatna i zarazem konkretna? Tak słodka i okrutna? Tak bliska i tak daleka? Tę samą dwoistość rozpoznał w jej wzroku, energiczny błysk oczu, nieskończona słodycz w rysunku brwi."






  • Lilith Savaric



 ,,  Cier­pienie z po­wodu zdra­dy, z po­wodu miłości, to wiel­ka przy­goda. Prze­cież naj­lep­sze co człowieka może spot­kać w życiu to to, że czu­je miłość. Także to, że umie płakać, krzyczeć, cierpieć.  " 




  •  Alex Nielsen
,,Nie trze­ba się ni­kogo bać. A jeśli ktoś się ko­goś boi, to dla­tego, że udzielił te­mu ko­muś ja­kiejś władzy nad sobą.   " 


  • Jolene Lapaine


,,Niech nienawidzą, byleby się bali."













  • Richard
  
  ,, Z os­tatnim tchnieniem podziękuję lo­sowi, że byłem człowiekiem, i is­kra ro­zumu świeciła także w mo­jej mrocznej duszy. Widziałem ziemię, niebo, po­ry ro­ku. Poz­nałem miłość, ułam­ki praw­dy, żądze i roz­cza­rowa­nia. Żyłem na ziemi i po­woli na­bierałem wewnętrznej po­gody. Pew­ne­go dnia umrę; i to także jest cu­dow­nie zwyczaj­ne i pros­te! Czy mogło zdarzyć się ze mną coś in­ne­go, lep­sze­go, dos­ko­nal­sze­go? Nie mogło. "





 I wiele, wiele innych... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Black Cat